Personel Kayıp Kart İşlemleri

Kayıp kart durumununda yapılacak işlemler;

25.05.2016 tarihinden itibaren tüm kayıp kart talepleri EBYS üzerinden alınmaya başlanmıştır;

EBYS ‘ye erişimi olan akademik ve idari personelimiz

  •  https://ebys.yasar.edu.tr adresinden sisteme giriş yapılır,
  • Menü bar’ında bulunan Personel Menüsü içerisinden “Kart Talep Formu” tıklanarak talep oluşturulur.
  • Kartın basılması durumunda sistem tarafından personelimize bir onay maili gönderilir. Bu mailden sonra personelimiz kartını teslim alabilir.

talep

EBYS ‘ye erişimi olmayan idari ve yarı zamanlı personelimiz

  • Personel-Kayip-Kart-Formu nu doldurarak O-101 nolu ofise teslim etmelidir.
  • Kartı hazır olan personelimize telefon ile ulaşılarak kartı imza ile teslim edilir.